Frøken Hermansen ser på fotball...




-Mamma, kan du være stille? Jeg ser på kampen.
-Ja, jeg også. Det er spennende. Er det Barcelona? Hvor er han kjekke hen?
-Hvem kjekke?
-Han som jeg syns er kjekk. Han blonde.
-Han blonde? Mamma, det er mange blonde.
-Men han spiller på Barcelona.
-Du får Google da mamma. Ingen blonde der nå i hvert fall. Men det er en blond på Real Madrid.
-Hmmm.... (googler) Ja, det er han her. Sergio Ramos!
- Mamma, vær stille. jeg ser på kampen.
-Han er jo kjekk da.
-Han spiller på Real Madrid mamma.
-Å? Hvorfor sluttet han i Barcelona?
-Mamma. Han har ikke spilt i Barcelona. Han spiller på Real Madrid.
-Men han spilte i en Barcelona kamp vi så på? Det vet jeg.
-Ja, mamma. Barcelona møtte Real Madrid da.
-Å........ Hmmm...... han der Fabregas har fått barn. Visste du det lille venn?
-Ja, mamma, det visste jeg. Og jeg vet at du syns han er kjekk også.
- Jeg har han på Instagram.
-Ja, mamma. Det har du sagt før. Og kjæresten hans er pen. Du sa det også.
-Jeg er ganske interessert i fotball skjønner du lillegutt.
-Ja, jeg ser det mamma. kan du være stille, vær så snill?
-Du vet at Brasil ikke har slått Norge enda?
-JAAAAAA mamma, jeg VET det enda. Jeg går snart på rommet og ser kampen der.
-Nei ikke gjør det da. Vi har det jo så koselig nå.
-Vær stille da, hvis du vil at jeg skal sitte her.
-Den mest spennende kampen jeg har sett var Ghana-Uruguay i VM 2010.
-Ja, mamma. Jeg vet det. Også meldte du deg inn i støttegruppa til han som bomma på straffe på facebook.
-Å? Hvordan visste du det?
-Mammaaaaaaaaaaaaaa....... Du sier det HVER gang vi snakker om det.
-Å! Der er han Villa, David Villa. Jeg vet hva han heter.
-Ja mamma. Fint.
-Hvor er Ronaldo? Eller? Han spiller kanskje ikke for Barcelona han?
-NEI mamma. Det gjør han IKKE. Jeg går på rommet. IKKE kom inn!!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !