Nei, takk! Jeg kan smøre meg selv jeg...


Frøken Hermansen var på spahotell med sin mor og sønn i Beldibi i Tyrkia. Fantastisk 5-stjerners hotell med All Inclusive og masse rike russere på ferie. Gigantisk utendørsbasseng og fint innendørsbasseng som kom godt med da de igjen reiste i mai og bommet på været. Som vanlig.

Hotellet hadde tyrkisk bad og spa. Og Frøken Hermansen og hennes mor booket time til tyrkisk bad med oljemassasje. Mmmmm..... Den lille søte Thai damen som var sikker på at Frøken Hermansen het Harmony til etternavn.. (What a beautiful name!) kunne forsikre om at oljemassasje var perfekt etter tyrkisk bad for at brunfargen skulle holde lenger. Inne i badstua satt Frøken Hermansen, hennes mor og hennes sønn på 13 på varme steinbenker da tre menn i hvite skjorter og spabukser kom inn. De ble lagt opp ned på steinplata, skrubbet, peelet, vasket, gnidd, snudd rundt, skrubbet, peelet, vasket, gnidd, og skrubbet. Deretter lagt på deilige senger  i et stille rom og servert eplete og myke håndklær av en søt liten dame...

Så forsvant hennes mor og sønn som visstnok skulle få oljemassasje i samme rom. Og til slutt kom den minste hvitkledde spa-mannen og geleidet Frøken Hermansen inn i et lite mørkt rom der hun måtte legge seg på magen, åpne bh-en og dra trusa så langt ned på rumpa og opp i rumpa som mulig... HJELP!
Den hvitkledde tok olje på hendene og begynte å smøre inn Frøken Hermansens høyre ben. Allerede da var Frøken Hermansen ukomfortabel. Han har sikkert aldri sett så store legger. Og så mye cellulitter. Hadde det vært nordmenn her så kanskje, men her er det bare nyrike slanke jålete russere med bleket hår.. Stakkars mann! Bli forlatt alene på et lite rom med husmora fra Norge. Skal han ikke massere? Skal han ikke gni litt hardere? Skal han bare smøre inn oljen? Det klarer jeg da selv? Å stakkars... kanskje han egentlig masserer så hardt han kan, men jeg har lagt på meg så mye at jeg ikke kjenner det. Å vær så snill og bli fort ferdig... Hjeeeelp!!
Den lille hvitkledde snakket tydeligvis ikke mye engelsk for han spurte om noe som Frøken Hermansen ikke forsto så hun lagde bare en gryntende lyd til svar i håp om at han skjønte det. Å dæven, trenger ikke smøre HELE rumpa med olje vel. Kan gjøre det der selv jeg. Så kan du gå ut og røyke. Har sett at du har stått utafor der og røyket mange ganger når vi har gått forbi. Du vil sikkert mye heller ha en røyk enn å stå her og olje inn husmora fra nord. Å hjelpes... Bli ferdig snart.. Trenger ikke mer olje jeg, Også en hel time. Han er sikkert flink i jobben sin, men massasje er det ikke. Dette er innsmøring med olje. Legger, lår, rumpe, rygg, baksiden av armer. Turn around! Å herremin, er du ikke ferdig enda? Foran på legger, foran på lår, oppover mot bikinilinja.... og heldigvis stoppet han akkurat der ja... magen.. slaskemagen som sikkert var feit nok fra før om den ikke skulle ha olje i tillegg. Stakkars, lurer på om han har massert sånne som meg før. Eller.. smurt inn med olje heter det vel. Frøken Hermansen tenker at neste gang så bare blir hun skrubbet, drikker te, kjøper en liten oljeflaske og går på rommet og smører seg selv... Hun er ganske sikker på at hun ikke har slappet av i et eneste minutt av denne timen eller halvtimen eller hvor lenge det var... Do you want to relax? Hæ? Relax? Å, han mener at jeg kan få ligge her og slappe av i fem minutter og bare nyte at oljen trekker seg inn før jeg går? Nei, takk, det går fint. Har slappet av nok jeg. For laaaaaang tid framover. Thank you. Tesekkur ederim, Very good. Cok Güzel, sier Frøken Hermansen.

Bye bye sier den lille thaidamen, How was the oil massase?Your skin good now? Eeehhh... Very good thank you, men jeg kan smøre meg selv neste gang jeg. Mye billigere er det også....


Kommentarer

  1. LOL!! Akkurat sånne tanker har jeg også de få gangene jeg får massasje. Ånei ånei ånei, nå nærmer han/hun seg flesket på innsiden av låret, eller på siden av magen, eller på armene... Slapper ikke av et sekund... Skrudd i hodet!!! ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !