Frøken Hermansen synger karaoke


Frøken Hermansen har funnet ut at man finner nesten hvilken som helst sang i verden i karaokeversjon på Youtube. Hun elsker å synge karaoke når ingen hører på. Hun aner ikke om hun synger greit eller helt jævlig, av den enkle grunn at hun har sunget karaoke tre ganger ute på by'n med totalt forskjellige tilbakemeldinger. Da hun sang Whitney Houston på Malta i 1996 klappet alle og sa det var driiiitbra. Men alle var bedugget. I 2007 på en tirsdag i juli etter noen glass vin med en venninne p
Frøken Solberg
å Expressen ved Jernbanetorget sang hun også Whitney Houston sammen med venninnen, og de fikk beskjed om at de ikke fikk komme opp en gang til. Frøken Hermansen vet ikke om det var vinen eller sangen, men satser på at det var venninnen som var dårligst og utløste motviljen til karaokemannen til å slippe dem opp en gang til. For Frøken Hermansen er vel ikke sååå jævlig til å synge? Hun kan ikke tro det selv i hvert fall. 
Gang nummer tre med Frøken Solberg på Trumpet bar på lønningspils. Da gikk det i "Touch me" med Samantha Fox og hun husker at Frøken Solberg tok på henne og at det sikkert var en fantastisk forestilling og fantastiske karaokestemmer der også. 

Frøken Hermansen er veldig usikker på om hun kan synge eller ikke, så derfor foretrekker hun å synge karaoke hjemme alene. 

- Ååååå, de har jo Celine Dion sangen min her. Den jeg synger så bra! 
- Mamma, ikke gjør det nå da... Kan du ikke gjøre det når jeg ikke er hjemme?
- Nei, lille venn. Den er så fin... "I'll paint my mood in shades of blue"... Den skal jeg synge hvis jeg skal gifte meg igjen, for den er sååååå romantisk...Hæææ??? Har de laget karaokeversjon MED bakgrunnsstemme? Herregud, jeg hører ikke hva jeg synger selv jo... Blææææææh...... Å! Her er en annen versjon. 
-Mammaaaaa! Kan du gå et annet sted?
- Oi, nå går det bedre.. se her ja... " Paint my soul to be with you"... Lille venn, jeg finner liksom ikke stemmen, Hører du det? Er jeg hes? Jeg har veldig sexy stemme når jeg er skikkelig hes... når jeg har lungebetennelse eller vært på skrikekonsert eller noe sånt. Lurer på om det går an å melde seg på The Voice og så få synge akkurat når stemmen er så hes for da er det så sexy. 
-Mamma, du skal IKKE på The Voice. De slipper deg ikke inn uansett... Vennene mine komme til å le av meg. Jeg flytter til utlandet hvis du skal på The Voice. 
-Å, her er Olivia Newton-John lille venn. Hun fra Grease filmen vet du.. Jeg har nesten HELT lik stemme som henne... " My heart is not the first heart broken, my eyes are not the first to cry"... Litt kjedelig den, jeg finner en annen... stemmen er visst ikke helt på plass. 
- Mamma, du er aldri helt på plass. Ikke bare stemmen. 
-Åååå... Warwick Avenue med Duffy... DEN er jeg skikkelig bra på.. Hun har kul stemme. "When I get to Warwick Avenuuuuue.... Lille venn, vet du hvor Warwick Avenue er?
-Ja, mamma! Det er en t-bane stasjon i London. Det sier du hver gang du hører på den. 
- Å søren, jeg må ikke snakke i sangen. Må starte den på nytt. 
-Mamma, bli ferdig. Det er siste sangen. Ellers går jeg. 
- Ok da. Bare denne. Den er så fiiiin skjønner du lille venn. "I'm leaving you for the last time babyyyyyy..." Lille venn, hører du at jeg ikke finner stemmen? Det er et slags skjærende skrik på slutten av hver tone, skikkelig jævlig å høre på... Hva skjer a? 
- Mammmaaaaaaaa! Hvis DU syns det er jævlig å høre på, tenk på meg da... 
-Jada lille venn. Men du VET jo at jeg egentlig synger mye bedre. 
-Nei det vet jeg ikke. Mammmmaaaaaaaa...... 
- Ja, ja, ja.... Jeg skal synge når du er ute i steden for. 
-TAKK mamma. TUSEN TAKK: Det er det beste du har sagt til meg hele dagen...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !