Hvis George Clooney ringer...




Frøken Hermansen har tenkt mye på dette med kjekke menn. For det første så er det helt individuelt hvem man ville betegnet som kjekk, men la oss nå si at mange damer er enige om at George Clooney er kjekk. Eller Brad Pitt. Eller en eller annen annen mann som mange sikler etter, men som ikke tiltaler Frøken Hermansen så meget. Hun har liksom aldri vært stor fan av Hollywood-mennene som alle liker. Hun er nemlig litt sær.

Men la oss si at det var en Frøken Olsen eller Hansen som bare ELSKER George Clooney. Og George Clooney ringer. Og han sier at han har lyst til å møte Frøken Hansen og kysse henne, og så dra igjen. Hva gjør Frøken Hansen da? Kysser hun George Clooney selv om han er alt hun har drømt om og hun vet at han drar, og hun ser ham aldri igjen? Eller lar hun det være for å slippe å vite hva hun kunne gått glipp av? Blir hjertet til Frøken Hansen veldig knust hvis hun vet hva hun gjør når hun kysser George Clooney,  og at han reiser og aldri kommer tilbake? Eller ville det blitt mer knust hvis hun tilfeldigvis møtte George Clooney på byen ( nå er han vel strengt tatt gift med DnB dama allerede) , og han kysset henne og så stakk. Uten forvarsel? Og så forsvant og ringte henne aldri?

Hvis Justin Bieber ringer en norsk jente på 16, sier han vil gå på kino med henne, og hun holder på å dø på seg bare fordi han er sååååååå kjekk, men hun VET at det ikke blir noe som helst når kinoen er ferdig, gjør hun det da BEDRE eller VERRE for seg selv ved å gå på kino med Justin Bieber og sitte hånd i hånd? Når hun kommer hjem, har hun sommerfugler i magen, og ligger på senga og hyler av glede? Eller er hun knust, som et telt i orkan og river av seg håret fordi han dro igjen og glemte å lagre nummeret hennes?

Spør man en som er fjortis om Justin Bieber, så sier hun at JAAAAAAAAAA! Jeg vil på kino med Justin, og det spiller INGEN rolle om jeg aldri ser han igjen, for det får jeg ikke gjort noe med, men jeg MÅÅÅÅÅ på kino med Justin! Spiller ingen rolle om hjertet mitt blir knust etterpå. Jeg MÅÅÅÅÅ se Justin....

Spør man en husmor om George Clooney så sier hun at JAAAAAAA, jeg vil kysse George Clooney.. Uansett om jeg aldri ser ham igjen... Bare for å kunne gå rundt resten av livet og si at jeg har kysset George Clooney fordi han er George Clooney og han er sååååå kjekk! Og selv om hjertet mitt knuses når han drar så var det fantastisk så lenge det varte.

Får man mindre hjertesorg hvis man vet at man får det på forhånd? Eller er det sånn at jenter og damer tar hva som helst de kan klare å få av den de syns er kjekkest, bare for å få bittelitt?
Eller er bittelitt nok, hvis man vet at man ikke kan få mer? Er det sånn at man egentlig drømmer om ALT men faktisk kan klare seg med bare bittelitt hvis man vet man ikke kan få mer? Eller klarer man seg med bittelitt og setter hjertet på vent fordi man håper i sitt stille sinn at George Clooney ringer igjen en gang?

Saken er vel den at damer kanskje tenker litt for mye noen ganger? Og burde tenke mindre, og leve mer? Le mer, gråte mindre, og ta i mot det kysset fra George Clooney bare fordi han er såååååååååå jæææævlig kjekk  ??? Og så bare smile for seg selv etterpå fordi man var heldig?

Carpe Diem. Grip dagen.
Dum Spiro Spero. Så lenge jeg puster, håper jeg :-D

Alltid lov å kysse på nevøer... <3 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !