Svaret er JA!

Hvis verden var over i morgen, tenker Frøken Hermansen, har jeg gjort det jeg ville i livet da? 
Har jeg opplevd noe, sett noe, følt noe, blitt noe, gjort noe, for meg selv, for noen andre, gjort noe i det hele tatt? Svaret er JA. Jeg har opplevd det meste jeg ville, tenker hun. Det er ingenting jeg føler at jeg ikke har gjort.. Jeg vil bare gjøre mer av alt jeg elsker å gjøre. 

Vært gift? Ja. 
Vært gift to ganger? Ja
Alle gode ting er tre? :-D

Fått barn? Ja. Ikke desperat etter flere, men hvis riktig mann dukker opp litt fort...?

Reist, sett verden, og vært steder ikke alle har vært? JA,  i jungelen i Malaysia, på hvite strender på Filippinene,sett ville sølvhester på fjellet i Øst-Tyrkia, og spist mango rett fra treet i Surinam. 

Elsket? Ja. 
Blitt elsket? Ja. 
Skrevet kjærlighetsbrev rett fra hjertet? Ja
Fått kjærlighetsbrev rett fra hjertet? Ja
Kysset noen så jeg mistet pusten og glemte både tid og sted og hvem jeg var? Ja
Funnet en soulmate? Ja. Funnet fler? Ja.

Vært typisk fjortis og dødsforelska i noen som aldri fikk vite det? Ja. 
Vært forelska i Karate Kid og Lars Bohinen? Ja :-D 

Vært i avisen? Ja. Vært på radioen? Ja. Vært på tv? Ja. 

Ligget på stranda på Langøyene i tre dager i strekk i steikende sol, varmt badevann og ingen bekymringer. I Norge. I sol. Tre dager i strekk. I juli, Uten regn :-D 

Sunget karaoke i fylla? Ja. 
Vært så full at jeg har spydd lenge før jeg kom meg hjem? Ja. 
Blitt kastet av en buss på Gran Canaria på grunn av støy? Ja 

Hatt en jobb jeg elsket? Ja. Et av verdens beste flyselskap, og så over til et av verdens beste kaffemaskin-selskap ( med samme logofarger som flyselskapet!)

Hatt gode venner? Ja. Noen ganger for mange gode venner, så det var vanskelig å følge opp. 

Bleket håret så det ble signalgult? Ja. 

Gjort noe bra for noen? Har fadderbarn i Honduras. Og vil gjøre mer.

Lært spansk? JA. Vært på Salsakurs? Ja, men trenger oppfriskning

Nådd drømmevekta? Jepp. To ganger. I 2008 og i 2005 :-D Toppen jeg hadde i 30-års dagen min henger i skapet i håp om å kunne brukes på 40-års dagen :-D 

Fått masse penger uten å gjøre en møkk for å få dem? Jepp. Pluss parfyme og Dom Perignon.

Blitt rik? Niks. Men det har heller aldri vært et viktig punkt på lista. 

Frøken Hermansen tenker at da er det bare to viktige ting som mangler:

Skrive bok
Synge karaoke edru

Frøken Hermansen elsker livet sitt. Det er rett og slett helt tipp topp og veldig bra. 
Hun kunne ikke ønske seg mer. Bare mer av alt hun allerede har gjort og gjør.

















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !