Treningsunnskyldningene

Frøken Hermansen har for første gang innsett hvilke unnskyldninger hennes hode og underbevissthet har opprettet for at hun skal slippe å gå på trening. Enda hun liker å gå på trening. Nå har hun oppdaget at hun ikke gidder å høre på disse unnskyldningene lenger. og SKAL trene uansett hva unnskyldningsdyret sier.

- Tror jeg har sovet litt dårlig i natt. Kanskje jeg burde sove litt lenger og heller trene i morgen?
- Det høljregner
- Det er for varmt på treningssenteret. Klarer ikke å trene når det er over 20 grader
- Er så sliten etter jobb
- Vet ikke om jeg skal begynne med styrke eller begynne med kondisjon. Så da tenker jeg litt på det først.
- Er så kjedelig å vaske håret så mye hvis jeg skal trene ofte
- Bagen blir så tung når jeg må ha med vått håndkle, dusjsåper og alt det der.
- Får vondt i skulderen av å bære bagen hjem. Har ingen kul ryggsekk.
- Vil ikke trene sent på kvelden for da er det vanskelig å sovne.
- Tar det i morgen for da er jeg mer forberedt.
- Sikkert så mye folk der at det er kø på apparatene
- Føler meg ikke så fin i treningsklær akkurat nå. Må vente til jeg har gått ned litt i vekt.
- Glemt å pakke treningsting i går kveld.
- Vet ikke hva jeg skal spise før og etter trening.


Frøken Hermansen liker å trene. Hun liker å svette, og å se framgang, og hun liker følelsen ETTER å ha trent. Derfor er ingen av disse meningsløse unnskyldningene gyldige lenger. INGEN av disse unnskyldningene kan brukes. Kun EN unnskyldning er gyldig.
- Jeg er syk.
For når man er syk bør man ikke trene.
Frøken Hermansen er heldigvis nesten aldri syk.  Bank i bordet!

"MOVE" 


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !