Frøken Hermansens sixpack-sønn

Frøken Hermansen har fått en sixpack-sønn.
Han ble ikke født med sixpack, den har kommer etterhvert, men hun må innrømme at hun er litt misunnelig. Selv har hun aldri hatt noe annet enn backpack, sidepack og frontpack.
Han spør henne om hun vil bli med ham på trening på hennes jobb. 
-Jeg vil bli med på jobben din mamma, og trene
-Ja, det kan vi vel.
-Klarer du å trene ordentlig da? 
-Om jeg klarer å trene ordentlig? Jeg har trent siden 20 år før du ble født, gutten min!
-Det ser ikke sånn ut! 
-Hallo? Jeg trenger ikke å se sånn ut. Jeg VET det. Skal du bli med eller ikke?
-Hvor mye tar du i benkpress, mamma?
-20 kilo. 
Stillhet. Humring Bredt glis. 
-Jeg tar 50 jeg mamma. 
-50? Du kan ikke ta 50. Det er farlig det. Du veier jo ikke mer enn 50?
-Jeg veier 60. Og dessuten så får jeg hjelp av venner når jeg trener. Vi holder stanga for hverandre når vi maxer. Du må holde stanga for meg mamma. 
-Skal jeg holde en stang på 50 kilo? Eeehh... MÅ du trene benkpress akkurat i dag? Ingen av vennene dine klarer vel å holde stanga på 50 kilo?De veier jo ikke 50 kilo.
-JO. Og JA, jeg må det i dag. Det er i programmet mitt. 
-Ok. Vi får se da. Kan du ikke bare bytte dager på programmet?
-Mamma, hvorfor går du egentlig på trening?
-Fordi jeg vil leve så lenge som mulig og være frisk og fornøyd med meg selv.
-Er du fornøyd med deg selv?
-Jeg er fornøyd med ALT bortsett fra den lille ekstra isolasjonen jeg har for å ikke fryse
-Mamma, det heter FETT, det du har. Og vet du hva problemet ditt er? Du har så høy selvtillit at du ikke skjønner at du har et problem. Du tror bare alt er bra hele tida. Du er altfor optimist.
-Man kan aldri bli FOR optimist. Derfor jeg alltid er i bedre humør enn deg. 
-Jeg gidder ikke kaste bort godt humør på unødvendige ting. 
-Hvor mye tar du i beinpress, mamma`
-80 kilo
Stillhet. Humring, Bredt glis fra sixpacken. 
-Tenk om du hadde brukt all den tida du har brukt på trening på ORDENTLIG trening..hehehe... 
Så flexer han litt i speilet og smiler bredt før han slenger sekken på ryggen.
-Mamma. Prøv å trene ordentlig i dag i hvert fall.I hvert fall når jeg er med. 


-

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !