Om å hjelpe en 15-åring som ikke vil ha hjelp med å finne seg kone.

Frøken Hermansen presiserer at dette IKKE  er selvopplevd da hun har lovet sin sønn å ikke skrive om ham.

- Du? Lille venn?
-Ja mamma
-Tacoen er snart ferdig
-Bra. Jeg er sulten
-Du?
-Jaaaa mamma?
-Når du skal finne deg kone.. da er det endel ting du må fortelle henne for meg... eller... som kanskje jeg må fortelle henne. Du skjønner jo ikke noe av sånne ting. Mange ting som tar lang tid å lære.
-Jeg skal ikke ta med noen kone hit!!
-Det er ting som er viktige som man lærer over mange år som jeg gjerne vil lære henne med en gang så hun slipper å kaste bort så mye tid.
-Mamma. Vær så snill.
-Jeg mener ikke SÅNNE ting. ANDRE ting. Viktige ting.
-Er tacoen ferdig snart?
-Også er det mange ting jeg ville lært deg også. eller som en mann burde lære deg. Menn er ofte veldig håpløse til de blir rundt 40. Du burde lese bloggen min.
-Hvordan vet du at det ikke er du som er håpløs?
-Jeg mener bare at det er mange ting menn burde lære mye tidligere. Til og med momo sier at hun brukte MANGE år på å oppdra bessa.
-Mamma, TACO!!!! Jeg er sulten.
-Guacamolen blir skikkelig god. Men det er jo mange ting jeg eller noen andre ikke kan lære deg som du må lære deg selv. Men vi har noen bøker. Jeg kan kjøpe flere bøker?
- Mammaaaaaa!!! Jeg spiller. Kan jeg få spille i fred?
-Det er mange søte jenter du kjenner. Men det er litt viktig at jeg liker mora deres også. Husk at vi skal være mye sammen i framtiden.
- Jada mamma. Er tacoen ferdig snart?
-Skal ikke nevne navn. Hun ene har mørkt krøllete hår, hun andre har langt brunt, hun tredje har en farmor i nærheten, og hun fjerde..
-MAAAMMMMMAAAAAAA. IKKE bland deg. JEG klarer å finne kone selv jeg. Jeg trenger IKKE kone akkurat nå. Jeg spiller.
-Maten er ferdig.
-Takk og pris og vær så snill og la meg spise i fred!
-Ja, gjør det. Hvis du får litt skjeggstubber og bartestubber så likner du litt på han derre trener'n på Extreme Weightloss UK. Vet du det?
-Ja, sikkert mamma. Jeg gjør HELT sikkert det.
- Du GJØR det. Han er kjekk. han skulle trent Ada, Camilla og meg til Holmenkollstafetten. Kanskje du kan trene oss siden vi ikke får tak i han?
-Mamma, jeg tar på meg øretelefoner. Hører ikke hva du sier nå.
-Ok. var bare det jeg ville si. Fredagssamtalen liksom.

Skeptisk frossen nype




-

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !