Å gå over bekken etter vann..

Det er så totalt tullete å gjøre følgende to ting:

Hvor er deodoranten jeg kjøpte? Å jo, den står jo på kjøkkenbordet.  Går ut på kjøkkenet, tar på deodorant, går på jobb.
Neste morgen: Hvor er deodoranten jeg kjøpte? Å jo, den står jo på kjøkkenbordet. Går ut på kjøkkenet, tar på deodorant, går på jobb. Neste morgen samme sak. Til det har gått en uke. Først DA lurer jeg på hvorfor jeg ikke har tatt den med på badet.

Har to like eyelinere. Den er er spisset, og den andre har knekt tupp og er uspisset. Hver dag tar jeg opp den som ikke er spisset av sminkepungen. Hver dag legger jeg den ned igjen og leter etter den som er spisset. En dag, to dager, en uke, tre uker, to måneder.
Først DA lurer jeg på hvorfor jeg ennå ikke har spisset den jeg ALLTID tar opp først?

Tidstyver heter dette. Og det har jeg absolutt ikke tid til.

Noen som har noen eksempler på andre idiotiske ting jeg ikke bør gjøre,  så si gjerne fra :-)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !