Når man ikke vet hvor man skal gå ut og danse salsa, og har gitt bort de eneste skoene man kunne ha på lørdag til flyktningene

Nå klør det skikkelig i dansefoten altså. 
Januar kom altfor fort. 
Jeg rakk hverken å melde meg på salsa eller bachata kurs. 
Og det arrangeres så mange salsakvelder og dansegreier at jeg ikke aner hvor jeg skal gå, og ender opp med å gå INGEN steder. DA råtner dansefoten. Så jeg MÅ ut på lørdag. Et eller annet sted.

Og hvilke sko skal jeg ha på meg på lørdag egentlig? Jeg ga bort de ubrukte bestemorstøvlene til flyktningene. Men det var fordi jeg aldri hadde brukt dem, og sikkert heller ikke ville brukt dem på lørdag heller. Ubrukte sko har en tendens til å forbli ubrukte. Hvilke sko skal jeg ha nå? Det kommer jo an på om jeg går ut i kjolen eller skifter klær når vi drar ut? Kjolen er ganske fin. Men har jeg noe å skifte til da? Vettikke i det hele tatt! Kanskje bare en svart bukse og en topp? Aaaner ikke.

Skal vi på Malecon eller på Skuret? Eller Santino's? Skal jeg på Lemongrass på fredag? Eller ut på torsdag? Eller Cafe Sør på tirsdag? Husker jeg noe salsa i det hele tatt? 

Det jeg vet er at jeg vil på Bachata intensivkurs en helg, gjerne i mange timer.
Og jeg vil på Kizomba intensiv kurs en helg, gjerne også i mange timer.
Bli med?

Og jeg VIL ut å danse salsa på lørdag! Bli med?
Men først skal jeg ha besøk av de søteste søteste jentene, og vi skal kooooose vårs!



Begynner å føle at jeg prater med meg selv nå .-)





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

Frøken Bollerund